miercuri, 20 ianuarie 2010

Zi norocoasa


Mda..se pare ca am racit putin caci ma doare capul si nu e de la foame.Astazi a fost o zi buna care a inceput prost..De ce spun ca a inceput prost?Pai poate pentru ca m-am trezit de la ora 05:03 si m-am foit pana pe la ora 06:45 dupa care am zis ca mai stau in pat 5 minute si am adormit si m-am trezit la 8 fara 20.Bineinteles ca eram cu ochii carpiti de somn si ca nici nu stiam ce se intampla cu mine si am inceput sa ma imbrac in graba.Din cauza zapeziii si a frigului de peste noapte a inghetat poarta asa ca sora mea nu a putut sa o deschida si m-a chemat pe mine care m-am chinuit 5 minute sa o deschid si mi-au inghetat mainile.Mi-am luat paltonul,cizmele,geanta si banii de pe masa si nu in ultimul rand umbrela.Am iesit pe usa,am facut un pas,mi-am deschis umbrela dupa care s-a produs inevitabilul..am cazut pe scarile din fata casei si m-am lovit destul de rau la spate(care apropos si acum ma mai doare!).Am cazut din cauza zapezii de pe scari care pe ciment combinat cu bucati de marmura este egal cu ghetus.Bineinteles ca am intarziat si la ora de spaniola.Dar probabil ca a meritat cazatura caci m-am invoit de la ultimele doua ore si am fost si am dat sala pentru examenul de condus si am luat-o.Asta numesc eu FERICIRE.Cand in sfarsit realizezi ceva.Ma rog fericirea s-a mai diminuat odata ce am ajuns acasa si la un moment dat s-a transformat in lacrimi care s-au uscat rapid caci draga de Laura reuseste mereu sa ma inveseleasca.Cu ZAMBETUL revenit pe buze am inceput tema la romana si exercitiile la mate la care inca mai lucrez.
Acuma intrebarea mea este urmatoarea..Cazatura de astazi a fost a treia pe iarna asta care inca nu s-a terminat..A mai fost una de ziua Iuliei cand mi-am julit genunchiul si una in primele zile de ninsoare din aceasta iarna adica pe la jumatatea lui decembrie in vacanta..Oare de cate ori o sa mai cad pana la sfarsitul iernii???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu