duminică, 17 ianuarie 2010

Breathe..

Ieri mai toata ziua am ascultat aceeasi melodie.Si nu stiu de ce sau poate ca stiu de ce dar nu-mi place s-o recunosc ma obsedeaza doua versuri care cumva poate se potrivesc ultimelor mele experiente..I don't love him.Winter just wasn't my season..
Stau si ma gandesc la cat de mult timp a trecut si cate amintiri am adunat de-a lungul anilor..si ce e mai culmea e ca imi aduc aminte aproape tot pana si lucruri marunte spuse in graba fara a fi gandite in prealabil si realizez cat de mult dor aceste amintiri.
Si vremea asta de afara ma deprima desi imi doresc atat de mult sa ies din casa ca probabil chiar de ar fi furtuna eu tot as iesi..
Si-ti mai aduci aminte furtuna aceea cand am iesit afara si ploaia ne-a udata pana la piele si nu ne era frig pentru ca eram acolo unul pentru celalalt sa ne tinem de cald..?
Ca tot veni vorba de frig mi se pare ingrozitor de frig afara,parca tot frigul s-a strans astazi si iti intra-n oase.
Am trecut rapid de la un subiect la altul si aseara ma enerveaza ca aveam atat de multe de spus dar mi-era lene sa scriu si mi-am zis ca o sa-mi aduc aminte maine si-o sa scriu si nu-mi mai aduc aminte.
Ma enerveaza ingrozitor cand imi uit ideile de pe o zi pe alta sau in special de la un moment la altul si cred ca tu stii asta deja..si se intampla din diverse motive si n-ai cum sa impiedici asta si vai ce ma enerveaza dar inchei cu acest subiect aici ca e de ajuns.
Melodia se numeste Breathe si este cantata de Anna Nalick.
Cred ca asta e tot pe astazi daca mai am vreo idee revin:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu