duminică, 24 ianuarie 2010

Senin



E atat de frumos afara incat imi vine sa zambesc incontinuu si stau si ma holbez pe geam ca nu am curaj inca sa dau piept cu gerul de afara.Si ce frumos straluceste zapada sub razele gingase ale soarelui.Visinul meu gol din fata casei isi inalta mandru crengile spre cer si dimineata am vazut cateva vrabiute care se ingramadeu unele in altele pe pervazul geamului din baie de unde probabil mai iesea cate un firicel de aer cald.Si gugustiucii au venit de dimineata sa manance cateva boabe pe care le arunc zilnic langa un merisor care nu vrea sa se dea batut in fata asprimii gerului.Si e un cer atat de senin afara incat parca imi face in ciuda.Si teiul parca pare mai vesel azi si mai frumos.Si nu e mai nimeni pe strada si stiu ca la ora 9:00 AM erau -19 °C deci un ger cumplit.Si de fiecare data cand e asa ger mare afara iarna vrea sa ne faca in ciuda si isi aduce cu sine arsenalul de vreme frumoasa:zapada,cer senin,soare si mirosul ala inconfundabil de iarna.
Da ma duc acum sa-mi savurez cafeluta si poate revin mai tarziu.

P.S.:poza este facuta azi dimineata din balconul din birou


In incheiere va propun sa ascultati o melodie
♫ Air - Love
Enjoy!:)

Un comentariu: