marți, 26 ianuarie 2010

Poezie...

Privesc printre ramuri de copaci
Si ce crezi?Ma gandesc iar la tine.
Cerul aproape senin ma tulbura..
Cioara din bradul de langa geam  
Imi trezeste dorinta de libertate.

Pasiunea se naste-n mine odata
Cu fosnetul vantului printre crengi.
Ce frunze !Aramii,ruginii,negre..
Ah !Te vreau aproape,cat mai aproape !

Parcul gol,uscat,rece…
Copie fidela a sufletului meu.
Ochii tai negri,iscoditori
Imi cauta privirea pierduta printre nori.

O amintire vie e sarutul tau,
Asa salbatic si totusi bland.
Ma chinuie un gand :
Oare unde te-am pierdut ??

Printre florile uscate,                                             
Amintirile uitate,
Picaturile de ploaie
Ce se preling pe obrajii mei.

Azi am desenat un tradafir pe cer.
Norii mi-au fost de mare folos :
Erau albi,argintii,rosiatici si chiar intunecati.
Mi-a placut insa iar mi-am amintit de tine..

Da…Stiu ca-s doar o visatoare..
Probabil ca voi ramane doar cu visele..
Dar cum visele nu costa..
Eu visez tot mai mult…


P.S.: Poezia e destul de veche dar pentru mine spune multe; mi-am adus aminte de ea intamplator asa cum iti amintesti de un lucru drag care candva iti producea o imensa placere.
In incheiere propun o melodie ♫ Brad Paisley feat. Alison Krauss – Whiskey Lullabye
Enjoy!:) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu