sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Schimbare


De ce schimbare?Si mai ales de ce acum?Cred ca nici eu nu stiu.Doar ca asa am simtit si in general ma cam ghidez dupa instinct.Unii ar putea spune ca e o greseala dar nu si pentru mine.De obicei da rezultate.Oamenii simt nevoia sa scrie,fie ca este vorba de cateva cuvinte,fie ca e vorba de carti interminabile care se ingramadesc in rafturi,apreciate sau nu.Oamenii simt nevoia sa exprime ceea ce simt, sa impartaseasca experientelelor cu cineva fie el cunoscut sau necunoscut,fie el chiar un caiet ponosit devenit jurnal intim.
Asa ca astazi am pus piciorul in prag si mi-am zis ca e timpul sa fac ceva nou sa incep ceva nou.Si uite-ma scriind aici desi poate n-o sa citeasca nimeni ;dar nu asta conteaza.
Asta cred ca s-a vrut a fi o postare de inceput de drum.Un fel de explicatie a ceea ce va urma.
Cred ca aici se incheie.

3 comentarii:

  1. uite ca eu ciesc... astept in continuare ce iti main trece prin minte :P
    O schimbare cat mai placuta si cat mai plina de realizari in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca a face ceea ce iti doresti este in primul rand foarte important,daca faptul ca tu scrii te face sa simti o schimbare e ok.Atat timp cat o faci din placere le va placea si celorlalti(cat de mult,depinde si de stilul tau).Oricum mie imi place topica ta sincer...Waitin`...Cred ca trebuie sa continui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aa si faptul ca oamenii simt nevoia sa scrie e ceva foarte adevarat si cred ca te simti f bine sa stii ca iti impartasesti ideile si ca si altii le traiesc citindu-le sau chiar ca le apreciaza.De foarte multe ori ,,meseria" de scriitor mi se pare cea mai frumoasa,o sa scriu de ce later.Oamenii sunt fiinte sociale si de aceea e bine sa scrii aici( un - pentru mine :) ).Si sa nu uit,Curaj!In plus e si moda blogurilor ;)

    RăspundețiȘtergere