joi, 28 ianuarie 2010

Nimic


Astăzi am decis să nu mă gândesc la nimic.
Nu tu planuri,nu tu amintiri,nu tu imaginaţie care zburda şi cai verzi pe pereţi,nu tu idei sau gânduri sau întrebări stupide,nu tu regrete,nu tu griji,nu tu vise,nu tu nimic...nu tu.
Astăzi vreau să stau..E practic prima zi de vacanţă şi vreau s-o petrec aşa cum se cuvine.
Am timp toată vacanţa să învăţ,să-mi fac griji pentru bac,pentru întrebări stupide ca oare cu ce mă îmbrac mâine(?),pentru gândit aiurea,pentru vise,pentru plâns şi pentru aşteptat.
Astăzi nu aştept nimic şi nu ma aştept la nimic.
Astăzi am timp sa râd fără sens şi de la nimic câte o oră întreagă ca apoi sa râd iar pentru că am râs fără sens o oră.
Astăzi nu ştiu,nu pot,nu vreau.
Astăzi nimic.

Poate doar o melodie  
Simon & Garfunkel - El condor pasa



Un comentariu: