marți, 19 ianuarie 2010

NINGE..


Acum cateva minute am iesit afara prin curte sa iau putin aer si sa fac o mica plimbare in jurul casei,sa ma bucur de ninsoare si sa-mi limpezesc gandurile.Trebuie sa recunosc ca ninsoarea asta monotona imi da o stare de bine si ador mirosul zapezii si al aerului de afara atunci cand ninge.Parca nu miroase doar a curat ci pluteste si te invaluie un miros specific de iarna care nu poate fi redat in cuvinte si nici imitat in parfumul ieftin al detergentilor de rufe gen -snow- sau alte "minuni" .
Adevarul este ca desi toate anotimpurile imi sunt pe plac totusi iarna ocupa un loc mai special.Si nu stiu daca asta se datoreaza zapezii sau sarbatorilor sau cadourilor..dar un lucru e cert : imi place.
Poate ca acum cineva o sa zica ca sunt egoista dar eu de ziua mea vreau sa ninga.Macar cativa fulgi care sa acopere aleea de piatra...si copacii sa fie poleiti cu alb pe crengi.Poate ca deja suna a basm.. si mai rar vezi ninsori in februarie..Dar cred ca acesta ar fi cadoul ideal.Pentru prima data  nu vreau nimic de ziua mea decat niste fulgi de zapada si..o cana de vin rosu fiert cu piper,vanilie si scortisoara.
Nu cer prea mult,nu?

Un comentariu: