luni, 18 ianuarie 2010

:D

Spre deosebire de zilele trecute cand eram "mai" intr-o stare de indispozitie acuta astazi m-am simtit foarte ok.Cred ca o sa incep sa ascult TRANCE mai des si pentru asta multumesc Andrei dar totusi nu cred ca voi renunta inca la muzica mea de toate zilele.Oricum in caz ca va plictisiti si aveti nevoie de ceva nou va recomand Mÿon & Shane 54 - AH.fm EOYC 2009 (2009-12-31) (Part 287). Eu zic ca merita ascultat si sper sa va placa.Cam atat pe astazi sper maine sa am idei :) Enjoy!

4 comentarii:

  1. Nu trebuie sa fii niciodata intr-o stare de indispozitie (asta o zice partea pozitiva a me a) , bine .. fiecare are stariile lui ..
    Eu una nu imi mai doresc sa fiu indispusa , dar tot timpul apare cate ceva. .

    RăspundețiȘtergere
  2. dei:X:* tind sa fiu geloasa...sper ca stii ca n ai nicio sansa in fata mea:P

    RăspundețiȘtergere
  3. da nana asa e...mereu apare cate ceva.
    mersi de comentariu si te mai astept:)

    RăspundețiȘtergere