sâmbătă, 4 decembrie 2010

Vis de iarna

Daca ai fi venit in aceasta seara am fi baut o cana de vin fiert cu scortisoara si am fi privit pe geam ninsoarea din basme...
Daca ai fi venit n-am fi avut nevoie de cuvinte caci fulgii de zapada ar fi fost de ajuns sa acopere tacerea dintre noi...
Daca ai fi venit ne-am fi plimbat in tacere printre copacii ninsi tinandu-ne de mana..
Daca ai fi venit ti-as fi sarutat buzele inrosite de frig si n-as fi scos un cuvant ci as fi lasat sarutul sa vorbeasca pentru mine..
Daca ai fi venit in seara asta ai fi plecat apoi cu amintiri ce tin o vesnicie si cu imbratisarea mea intiparita pe ale tale brate...
Daca ai fi venit in aceasta seara am mai fi alungat putin din amaraciunea ultimelor luni si poate ca timpul s-ar fi oprit in loc macar cateva clipe..
Daca ai fi venit in aceasta seara........dar n-ai venit.. si nu mai conteaza dac-o sa vii maine.caci maine nu e azi si zapada de azi poate n-o sa mai fie..cum poate maine nici n-o sa mai fim la fel..
Daca ai fi venit am fi trait un vis de iarna...
Daca ai fi venit...


Antonio Vivaldi - winter
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu