duminică, 5 decembrie 2010

Promisiune

Promit c-o sa te uit.
O sa te plang in fiecare zi pana ce lacrimile o sa se termine si-atunci voi sti ca te-am uitat si voi merge mai departe.
Promit sa merg mai departe fara sa mai privesc inapoi.
Da.
Asa o sa fac.
O privesc inainte si-o sa-mi doresc sa traiesc.
O sa ma vindec de tine in sfarsit.
In sfarsit o sa ma eliberez.
Apoi poate ca o sa ma indragostesc de un artist care o sa ma iubeasca cu inima si nu cu mintea.
El va sti cu siguranta cum si cat sa ma iubeasca.
Ma va iubi neconditionat si fara masura asa cum n-ai facut-o tu niciodata.
Atunci o sa simt ca traiesc cu adevarat.
Si n-o sa-ti mai cant niciodata.
Si-o sa scriu in fiecare zi pana cand degetele imi vor fi acoperite de rani si cand ma voi opri nu va mai fi nimic nespus despre tine si voi sti ca te-am uitat.
Si n-o sa te mai sun niciodata.
Si niciodata ochii mei n-o sa mai caute pe-ai tai.
Si buzele tale imi vor fi devenit straine.
Si pielea ta isi va fi pierdut intiparirea saruturilor mele.
Si amintirea ta va fi fost stearsa din discurile inimii mele.
Caci n-am sa te iert niciodata.
Promit sa te uit.

Je suis malade - Serge Lama
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu