joi, 9 decembrie 2010

De-a v-ati ascunselea..

De astazi nu ma mai joc..nici cu ei,nici cu tine.
De astazi imi pun capac la cutia cu sentimente.O golesc si-i pun capac.
Si-apoi plec departe.
Si-o sa iau cu mine pe mine,ego-ul meu mare si umbra mea..
Si poate-o sa mai iau cu mine o carte si muzica....si-atat.
Si-o sa ma joc de-a v-ati ascunselea...
Si-o sa ma caut..
Si-apoi o sa ma regasesc...
Ca jocul asta il joc de prea mult timp cu tine si n-are niciun haz si doar ma face sa plang...nu-mi place sa ma joc...nu cu tine...asa ca o sa ma joc doar cu mine insami..eu stiu sa ma caut si apoi bineinteles ca stiu si mai bine sa ma gasesc...caci m-am pierdut de prea multe ori in jocul asta jucat de tine...si tu ai incetat sa ma mai cauti si nu m-ai mai gasit...ai asteptat sa te gasesc eu..dar tu erai cel cu numaratoarea...tu trebuia sa ma cauti si sa ma gasesti...si m-ai pierdut...si m-am pierdut..caci am asteptat sa ma cauti tu...si tu n-ai mai venit..tu n-ai mai vrut sa te joci...
Astazi n-ai fost acolo sa ma aperi de monstrul cel mare si rau..si-am realizat ca trebuie sa-l infrunt singura pentru ca tu n-o sa fii niciodata acolo sa ma protejezi..mi-am dat seama ca nu ma pot baza pe tine pt ca tie ti-e prea frica de el..defapt tie ti-e frica de orice...uneori ma intreb daca nu cumva mimii te-au pus intr-o cutie invizibila din care nu poti iesi...o cutie care nu iti permite sa fii curajos si sa lupti pentru ce e al tau..pentru ca mimii sunt oameni rai...se ascund sub masti..exact ca tine..poate tu insuti esti un mim..


1,2,3,4,.......Jocul a-nceput.


John Ottman - Hide & Seek (Emily's Theme)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu