luni, 8 februarie 2010

Mad


Blestemata asta de raceala..tocmai acuma s-a gasit si ea vina cu pasi repezi spre mine si sa ma ia in brate..Nu-i corect.Tocmai acum aproape de ziua mea.Nu-mi ajungea faptul ca ma aflu intr-o stare deplorabila sufleteste acum mai arat si deplorabil fizic..nas rosu,voce nazala si plus ca mi-e somn incontinuu.Asa ca in seara asta m-am enervat si am zis "ia mai da-o-ncolo de raceala- hai sa bem"..si am pus colo frumusel in pahar niste gin cu kinley si am pus la fiert si niste vin rosu din butoiul din beci cu piper vanilie si scortisoara si imi petrec raceala si ultimele zile de pustoaica de 18 ani:)
M-am plictisit de subiectul bac desi nu m-am apucat inca de invatat dar mai este timp...Azi m-am "holbat" la filme toata ziulica si n-am avut chef de nimic ca ma durea capul de la raceala..mda si cam atat..S-a schimbat si orarul si ma enerveaza ca maine trebuie sa ma scol sa ajung neaparat la prima ora(damn it!) si azi nu mi-am baut cafeaua pentru ca n-am reusit sa ma trezesc...si-mi era asa o lene..si acuma mi-e lene..si ma duc sa fac o baita fierbinte si apoi ma bag in pat cred..imi termin vinul si ginul si maine o sa fiu fresh(sper!)..noapte buna!

6 comentarii:

  1. mai femeie, asculta aici : esti stralucitoare si fabuloasa in fiecare zi...!!!!
    las-o dracului de deprimare, da-l dracului de bac ca oricum il iei (si bine)...si nu te mai stresa de la orar ca oricum cand termini liceul realizezi cat d neimportant era!!!
    a, si nu mai amesteca bautura:))
    ti pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,sunt de acord cu Alina.Liceul nu conteaza,iar bacul e un rahat cu bile( adica o loterie uneori :) ca si viata de altfel.Aa, si Alina nu o subestima pe Aniela in unele privinte,crede-ma :)).Imi pare rau ca durata de viata la cancer e uneori cam mare,asa ca trebuie sa te trezesti dimineata cand ai mate prima ora ca sa nu iei absent.[Kidding].Poor man :(.Asta e trist intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  3. mda..mersi...aici ai dreptate:))nu ma subestimati cand vine vorba de bautura:))

    RăspundețiȘtergere
  4. nici nu mi-am dat seama ca-i vorba d bautura cand ai zis sa n-o subestimez....si e o privinta in care n-o subestimez siigur:))dar din nou nu-mi permit sa zic public:))

    RăspundețiȘtergere