duminică, 21 februarie 2010

Anotimpuri


Nu mi-as putea imagina sa traiesc undeva unde nu exista anotimpuri..As pierde schimbarile,variatiile.In special primavara.N-as putea trai fara primavara...o zi ca acelea cand cerul e senin si soarele iti incalzeste obrazul amortit,cand totul renaste sub ochii tai si miroase a curat si te face fericit..O astfel de zi  merita fiecare furtuna de zapada si baltoace cu zapada semitopita.
Pana prin martie mi se pare ca iarna nu se mai termina.Toata zapada si gheata care par atat de minunate in decembrie te scot din minti.Dar stii ca se apropie primavara.Astepti in fiecare an prima zi calda,apoi urmatoarea si urmatoarea,fiecare mai buna decat precedenta.Nu poti decat sa te bucuri.Uiti de iarna si ai sansa s-o iei de la capat.Ai noi posibilitati.Un nou inceput.....




Poate ca primavara asta va aduce ceva nou si in viata mea.......

5 comentarii:

  1. De ce naiba primavara trebuie sa fie un nou inceput ? Un nou inceput poate fi considerat in fiecare zi ..nu trebuie sa astepti sa vina primavara pentru asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spring shows what God can do with a drab and dirty world. ~Virgil A. Kraft
    si daca nici asta nu inseamna un nou inceput.....
    Nice work Aniela!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare anotimp iti induce o noua stare.Eu astept f mult prima zi de caldura sau macar sper ca cea de maine sa fii ca asta.
    Sa stau pe o banca intr-un parc citind o carte si ochii mei sa se micsoreze din cauza soarelui e aproape tot ce imi doresc.
    In una din aceste zile merita sa-ti lasi viata balta si sa uiti de tot,doar sa simti anotimpul in toata splendoarea sa.
    Si ghici ce?Eu asta o sa fac in prima zi adevarata de primavara.Merci ca postul tau mi-a dat ideea.
    Cred ca si tu ar trebui sa incerci asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. iti mai aduci aminte acea zi de primavara din parc?una din cele mai frumoase ale noastre:)

    RăspundețiȘtergere