luni, 25 februarie 2013

0225




" [...]
- De ce ți-e drag tocmai el?
- Asa s-a întâmplat  într o zi, nu știu cum, parca s-a răspândit în ființa mea întreaga o mireasma îmbătătoare și dulce. Un nume a început sa mi se plimbe prin minte, prin suflet, pe buze. Un singur nume, al lui. Nu, nu știu ce s-a întâmplat. Poate ca știe el. El știe tot…
- Si tu ce știi ?
- Il iubesc.
- Si toată ziua ce faci?
- Il aștept.
- Si când vine?
- Ma odihnesc în bratele lui.
- Ești atât de obosita?
- Da, e chinuitor, istovitor sa aștepți!
- Atunci, ești nefericita.
- Nu! Fiindcă vine…
Dar într-o zi nu mai vine...Se lasă de peste tot, se incruciseaza, se suprapun umbre dese, reci, grele, umbre și spaime. Eu bâjbâi cu mâinile întinse, cad, ma lovesc, ma ridic, ma împleticesc. Mi-e frig, din ce în ce mai frig. El strângea căldura soarelui; eu o culegeam din zâmbetul lui." 


fragment din "Cartea Mironei" de Cella Serghi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu