sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Timp..

timpul nu mai are timp.
nisipul din clepsidra se scurge.
sa stau sau sa plec mai departe?
vrei sa mergi si tu?
sau o sa ramai aici,
privindu-ma cum plec?
e doar alegerea ta.
n-o sa-ti mai dau motive
nici sa pleci dar nici sa stai.
ti-am iubit tacerea,
ti-am iubit mangaierile
si te-am iubit intru toate.
dar nu mai am timp.
ti-am sarutat lacrimile
si am plans cu tine.
am invatat sa iubesc iubirea-ti.
dar timpul n-a tinut cu noi.
nu mai tine cu noi de prea multa vreme.
si nu mai conteaza cate ploi sau ninsori
am indurat sub aceeasi umbrela.
nu mai conteaza de cate certuri
si de cate despartiri dureroase
am avut parte.
nu mai conteaza nimic.
oamenii nu se schimba.
doar merg mai departe.
demonstreaza-mi contrariul
si o sa raman.
si n-o sa mai plec niciodata.
si nimic din tot ce a fost
n-o sa mai fie.
poti?
...
eu nu mai am timp.
plec.
tu?

 

Un comentariu: