vineri, 20 august 2010

Saturatie

Gata!M-am saturat.M-am saturat de filme,de seriale si chiar de carti.....Nu mai pot citi,nu mai pot auzi,nu mai pot vedea...
Parca fiinta mea se inchide si nu ma lasa sa-mi urmez vechile tabieturi...
Se poate sa ma schimb?Sub actiunea cui?A ta?NU.A lui?NU.A timpului..?..POATE.
As vrea sa fi avut un motiv bun pentru aceasta stare de saturatie.Sa fie vina gandului ca viata trece prea repede si eu mi-o pierd in nimicuri, ca nu stii cand mori si o sa regreti tot ce n-ai facut.Dar nu e asta.Defapt nu e nimic.
......
Nu e ca nu am timp..E faptul ca am prea mult timp!!!

Un comentariu:

  1. am avut si eu o perioada din asta!! cand mi-am dat seama ca pierd vremea uitandu-ma la filme si seriale! asa ca am luat o pauza, n-am mai vazut nimic n-am mai citit nimic! dar a trecut!! acum vreau iarasi!! filme si carti!! rabdare!

    RăspundețiȘtergere